Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Θηβαίος ο νικητής του 34ου Μαραθωνίου Αθήνας των 10 χιλιομέτρων

Την πρώτη θέση στον 34ο Μαραθώνιο της Αθήνας κατέλαβε ο Θηβαίος Χρήστος Μπουντούλης. Ο νεαρός αθλητής μετά από μια κούρσα 10 χιλιομέτρων κατάφερε και έκοψε πρώτος το νήμα του τερματισμού και μάλιστα μέσω ανάρτησής του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ευχαρίστησε όσους τον βοήθησαν σε αυτή την προσπάθεια. Το permisospress. από πλευράς μας απονέμουμε τα εύσημά μας στον Χρήστο και ευχόμαστε ανάλογες επιτυχίες στο μέλλον. Αναλυτικά η ανάρτηση του Χρήστου Μπουντούλη στο facebook: "1η θέση σήμερα στα 10.000μ. του 34ου Μαραθωνίου της Αθήνας και θα ήθελα να ευχαριστήσω αρχικά τον προπονητή μου Χαραμή Παναγιώτη, τον νέο μου σύλλογο Όμιλος Αθλοπαιδιών Κούρος Αίγινας(Ο.Α.Κ.Α) για την άμεση στήριξη του όπως και τον προηγούμενο σύλλογο μου τον Γ.Σ Πίνδαρος Θηβών αλλά και όλους τους ανθρώπους που βρίσκονται δίπλα μου όπως την οικογένειά μου καθώς και τους Νικόλαος Γκιόκας, Βασίλη Καρατσόλια, Γιώργος Δημητρίου και το Elxis Spa. Συγχαρητήρια σε όλους τους δρομείς!"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ