Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2018

ΤΡΑΓΩΔΙΑ στη Λιβαδειά: 34χρονη ΞΕΨΥΧΗΣΕ μετά τη γέννα!

Σοκ έχει προκαλέσει η είδηση του θανάτου της 34χρονης γυναίκας από τη  Λιβαδειά, η οποία άφησε την τελευταία της πνοή μετά από επιπλοκές κατά τη διάρκεια του τοκετού.
Τραγωδία για το μέλος της ΝΟΔΕ Νέας Δημοκρατίας Βοιωτίας, Γιώργο Παπασπύρου που έχασε την 34χρονη γυναίκα του μετά από επιπλοκές στον τοκετό.

 Η 34χρονη γυναίκα ,που γέννησε ,σε γνωστό μαιευτήριο των Αθηνών, πέθανε απογευματινές ώρες, μετά τη γέννα όταν παρουσιάστηκε επιπλοκή με ακατάσχετη αιμορραγία.
 Μέσα στις επόμενες ημέρες θα ολοκληρωθούν οι εργαστηριακές εξετάσεις που θα δείξουν ποια ήταν η αιτία της ακατάσχετης.
Ευτυχώς, το νεογέννητο,ένα μωράκι 4 κιλών είναι καλά στην υγεία του.
Τα θερμά και ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια.
Ρεπορτάζ Παντελής Μπατσούλης

17 σχόλια:

  1. Μιλαω προσωπικα σαν συγγενεις της Σοφιας ηταν φυσιολογικος τοκετος και το λαθος αποφανθηκε οτι ηταν του μαιευτηρα της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά σοκαριστικό. Ο γιατρός φταίει. 4κιλα μωράκι φυσιολογικά; Αν είναι δυνατόν. Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί δεν δημοσιοποιηθηκε το μαιευτήριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν γέννησα εγώ έπαθα αμέσως ατονία μήτρας και ακατάσχετη αιμορραγία. Έγινε υστερεκτομη. Έμεινα εντατική 6 μέρες. Η πιθανότητα να ζήσω ήταν ελάχιστη... Τα κατάφερα όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όταν γέννησα εγώ έπαθα αμέσως ατονία μήτρας και ακατάσχετη αιμορραγία. Έγινε υστερεκτομη. Έμεινα εντατική 6 μέρες. Η πιθανότητα να ζήσω ήταν ελάχιστη... Τα κατάφερα όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γιατι επελεξε καισαρικη τομη..???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ γέννησα 19 Δεκεμβρίου στο νοσοκομείο του Βολου και κόλλησα ένα μικρόβιο όπως λένε μέσα στο χειρουργείο.Ελεγα το γιατρό μου ότι κάτι μου μυριζη άσχημα και εκείνος δεν άνοιγε την τομή μου να την δει πως πάει αποτέλεσμα να πάθω σιψιμια στην κεσαρικη και να μου κόψουν το χαλασμένο δέρμα χωρίς ανεσθησια όπου είχα τρελαθεί από πόνο αυτά γίνονται μέσα στα νοσοκομεία και μέσα στα ιδιωτικές κλινικές.Οσω για την κλινική που πέθανε η κοπέλα ήταν το Ιασώ στην Αθήνα.Εγω έχω ακόμα την κεσαρικη ανοιχτή και μου κάνουν κάθε μέρα αλλαγές δεν ξέρω ακόμα πότε θα με ράψουνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειναι καθαρα θεμα γιατρου,εγω γεννησα με καισαρικη πριν απο 10μηνες με επιπωματικο πλακουντα κ φοβερη αιμοραγια,μεταγγιση κ απανωτες νοσηλειες,ομως η γιατρος μου ηταν εκει συνεχεια,με βοηθησε κ με εσωσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν το βουλωνεται ολες μαζι λεω εγώ που βρηκατε ευκαιρία να πειτε τον καημο σας;ποιον ενδιαφερει πως γεννησε η καθε μια σας.Ντροπη απο την κοπέλα που χάθηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι συνέβη; Το έπαθε μετά η κοπέλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. θερμά Συλληπτήρια στην οικογένεια και κουράγιο στον πάτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΘΕΡΜΑ ΣΥΛΛΗΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ!ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ κ.ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΕΝΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ!ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Η ΑΦΕΛΦΗ ΤΗΣ ΑΤΥΧΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Η ΑΦΕΛΦΗ ΤΗΣ Η ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΗ ΥΠΕΦΕΡΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ Κ ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΤΟΥ "ΓΙΑΤΡΟΥ" ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΚΑΙΣΑΡΙΚΗ ΑΥΤΟΣ ΕΠΕΜΕΝΕ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΕΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ !!!ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ,ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ Κ@ΡΙΟΛΗ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΜΑΧΑΙΡΙΑ Κ ΧΟΥΦΤΑ ΑΛΑΤΙ!!!ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ